باز نشدن صفحه 192.168.1.1 تنظیم مودم دی لینک 2640u
نوشته شده توسط : danial

به نقل از سایت اینترنت کمک ، باز نشدن صفحه تنظیمات مودم D-Link 2640u دلایل مختلفی دارد که در این پست قصد داریم راه حل های رفع این مشکل را بررسی کنیم . برای رفع مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم دی لینک 2640u روش های زیر را دنبال کنید : 
1- پنجره cmd ویندوز را باز کرده و ipconfig را تایپ کنید . در ردیف Default Gateway آدرس آی پی رابط مودم خود را بیابید . حال در پنجره cmd دستور ping DefaultGateway را تایپ کرده و اینتر کنید . در صورتی که Gateway شما در دسترس بود وارد مرحله بعد شوید . 
2- تنظیمات شبکه در مرورگری که از آن استفاده می کنید را بررسی کنید . استفاده از فیلترشکن ها ، پروکسی ها و ... می توانند باعث بروز مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم شما شوند . برای اطلاع بیشتر در این خصوص این لینک را ببینید : 

www.internetkomak.com/a/v/باز-نشدن-صفحه-تنظیمات-مودم-دی-لینک-2640u


تنظیمات شبکه ویندوز خود را بررسی کنید : برای این کار از قسمت start ویندوز وارد کنترل پنل شده و وارد بخش Change adapter settings شوید . بر روی کارت شبکه خود راست کلیک کرده و گزینه properties را انتخاب کنید . Internet protocol Version4 را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Properties کلیک کنید. وارد تب General شده و قسمت های automatic را در هر دو بخش انتخاب کنید . سپس به تب Alternate configuration بروید. در این تب گزینه Automatic private IP address را فعال کرده بر روی گزینه OK کلیک کنید.
3- راه حل سوم بستن برنامه های مانع شونده و در نهایت ریست کردن تنظیمات مودم می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: