دلایل خطای نصب تلگرام
نوشته شده توسط : danial

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشد ، یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از نرم افزار پیام رسان تلگرام دارند ، خطای نصب تلگرام است و افراد زیادی در ارتباط با با کارشناسان مشاوره در خصوص مشکلات و ایرادهای نصب تلگرام سوالاتی را مطرح کرده اند و درخواست حل آنها را داشتند . برخی از افراد هم کاربرانی بودند که قبلا اکانت را داشتند و بعد از دیلیت اکانت تلگرام ، حال دوباره می خواهند اکانت را بسازند ولی با پیغام های خطا مواجه می شوند.

دلایل نصب نشدن تلگرام

همانطور که در قسمت مقدمه به آن اشاره شد ، یکی از مواردی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید این است که با خطاهای نصب تلگرام مواجه شود. حال این سوال پیش می آید که دلایل نصب نشدن تلگرام چیست؟ 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گاهی اوقات بخاطر خارج شدن از ریپورت تلگرام مجبور به دیلیت اکانت تلگرام و نصب مجدد اکانت می شویم.

گاهی هم ممکن است برای فعال سازی اکانت و دریافت پیغام خطا چندین بار تلاش کنیم و درنتیجه پیغام  Too Many Attempt که بیانگر نوعی مشکل در ورود به تلگرام است را دریافت کنیم.

 برخی از کاربران هم خطای  Flood Phone Number را دریافت کرده اند که در ادامه می خواهیم به توضیح هر کدام از این خطاهای نصب تلگرام و بیان راه حل آنها بپردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایراد نصب تلگرام به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/994/دلایل-خطای-نصب-تلگرام.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: